Brev:
Vitaminpiller til snart to årig
17. august 2015
Alder:
21 mdr.
Vitaminpiller til snart to årig
Kære Helen.
Jeg mener før at have spurgt dig til vitaminpiller til børn og at du der svarede,
at man skulle passe på med kosttilskud til børn - men kan ikke huske om du
sagde børn under to eller tre år?
Vores datter på 21 måneder spiser helt almindeligt, i nogle perioder mere end andre,
som de fleste tumlinger gør.
I hendes småtspisende perioder har jeg nu igen fået den tanke om en daglig
tyggetablet måske alligevel kunne være en god ide?
Kan du anbefale et mærkat uden de "farlige sødestoffer" som fx Aspartam i?
Tak :)